Princess



Hade sparat detta förut så jag publicerar det nu ;) Tog ju som sagt massa bilder förut och även på mina fina målarböcker haha. Det visste ni kanske inte att jag gillar att färglägga Barbie och andra fina. Haha jag blev så glad när jag hittade den där barbie boken för några månader sen, det är nämligen den första nya på flera år! Blir inte av att jag ritar i dem mycket men på semestern är de perfekta ;)

Sov hos Paul igår så jag kom hem nu vid 8, har käkat, tränat, duschat och smörjt och fixat naglarna. Har en hårinpackning i som jag måste skölja ur nu... Har bikinin på för jag skall ut på gården och plugga sen. Ska försöka hinna innan nån granne stjäl platsen!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!