This is me... then



Har precis städat ur tre av mina lådor, dammsugit och slängt lite och så hittade jag några bilder från fotokursen i ettan på gymnasiet. Som denna som är på me and the girls! Vi hade verkligen kul den där perioden, läste en introkurs i foto under hösten och fotade varann och sen framkallade bilderna manuellt, så kul det var... Men lite lagom vitt face jag hade! Är det jag eller var det fel på framkallaren..? Haha.

Ska straxt gå ner till stan och hämta ut lite kurslitteratur och möta Paul som ska köpa nåt att äta. Har varit så sjukt effektiv this morning, känner mig stolt. Har tränat hårdaste passet på hårdaste nivån i 50 minuter, jag svettades seriöst överallt! Sen har jag gjort klart uppgiften till måndagen och sen städat som sagt, wihoo.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!