Syrrornas design är klar



Nu har jag precis fixat klart designen till mina syrrors nya blogg. Gjorde ju headern i förra veckan men har inte orkat koda för det blev fel. Är nöjd med headern, tycker den var riktigt snygg och är själv sugen på ett grön design! Dock glömde jag ju som vanligt att lyfta ut bokstäverna och göra dem till "3d" som de är i min header. Men men. Här kan ni spana in deras blogg!

Annars har jag hunnit med att läsa ett kapitel om Sufismen, ett kapitel kvar idag. Sen tränade jag tillsammans med mamma och Veronica 50 minuters jobbigaste programmet, är helt mör nu men det känns ju så himla skönt =) Ska plugga lite mer nu!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!