Shopping från idag



Det blev lite nödvändig shoppingLindex och H&M. En vit balconette som jag inte alls tänkt köpa, snålar ju för den är så "dyr" 179 för en tråkig vit bh liksom, men, väldigt nödvändigt. Det är så fult när man ser igenom t-shirtar och linnen då man har bh med spets eller nåt så man behöver en helt "blank" och balconette är ju snyggast. Sen ett fempack strumpor, slängde ju massa förra veckan!



Ett chockerande chockrosa köp, ett par chinos/byxor från Bikbok. Kanske inte det mest användbara men de var coola på, fast jag var tvungen att ha storlek XS vilket jag absolut inte har annars för att det skulle se bra ut... 99 spänn på rea ;)



Nytt nagellack till min nya favolackning fransk manikyr som jag nu kan göra snyggt, det ser ju naturligt ut eftersom det är mina egna naglar men ändå fräscht och snyggt. 39 kr på H&M. Sen en läppenna som jag inte tänkt köpa men så blev det, 70 kr från åhlens. En naturlig fin "rose" färg.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!