Make the best with what you're given,



Har nu fastnat framför PS
istället för plugget, fuck. Har jobbat på en ny header som ni får se här men jag blir absolut inte nöjd. Grejen är att bilderna blev lite väl stora så det finns så lite plats för text och jag har ju min speciella text som jag alltid vill ha med. Mina ord och sen make the best... Så det blir bara knäppt... Men men. Jag ger upp för nu. Får se om det blir någon ny design en annan gång! Vill ju ta lite nya bilder också, kanske om jag fixar mig imorrn kanske nån kan fota ;)

Har varit sugen på popcorn nu men det är totalt onödigt att poppa ett paket bara till mig för jag orkar så himla lite. Det borde göras mindre paket! Ska nog lägga mig nu istället. Imorrn ska jag upp och träna, är faktiskt taggat för idag var träningen riktigt kul :) Sen ska jag på stan en sväng och sen träffa min paul tror jag. Men mest av allt ska dagen spenderas med min vackra Elliot för på söndag morgon åker bebisen till Grekland :(




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!