Let's get down to buisness



Det blev en liten shoppingtur inne hos min lover New Yorker. Köpte ett par svarta hotpants/shorts som inte behöver visas för de är så trista ändå, dem ska jag ha på mig i sommar när jag har korta klänningar/tunikor som är lite vida, så man inte känner att man visar rumpan eller så ;) Sen hittade jag två plagg från designern Jim Avignon som jag älskar, har redan hans shorts och tränar i. Ett par supergulliga trosor för 35:- på rea och sen en tröja jag spanat in förut som var på rea för 169:- Älskar att den inte har nån luva för jag hatar luvtröjor, men att den ändå går upp sådär, snyggt :) Nu sitter jag här i sexy by sweden mjukisbyxa och min nya hood (fast utan hood haha) och är väldigt mysig ;) Älskar den där reklamen "fredagsmys" det är så jag. Jag MÅSTE ha fredagsmys, jag älskar att mysa. Mys mys!

Förresten, rubriken, let's get down to buisness, är för att de spelade min bästa Eminem inne i butiken (väldigt inspirerande att shoppa) och hans buisness (hell yeaah!). Vet ni vad som händer i affären förresten? Tappade mobilen i provrummet!! Sen var den borta, men som tur upptäckte jag det och som ännu mer tur hade nån lämnat in den så jag kunde hämta den i kassan, haha förut tappade jag min halsduk där också. Klant!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!