Jag i panorama


Så trist att bilden måste bli så liten och otydlig! Men men. En funktion som kameran har som min papi har hittat, panorama! Skitcoolt ju! Asså det ser ju helt äkta ut ellerhur..? Ska ta några fler mer planerade sen. Love it. I helgen ska jag tvinga honom att fota mig och syrrorna massa, vi ska styla oss för att ta nya headerbilder, syrran har också skaffat en blogg nu så hon behöver en snygg design som jag ska göra!

Nu blir det plugg, känns inte lika farligt nu men jag har fuckat ur under dagen pga den här skiten. Ska göra mackor och sen ett sista plugg tag och sen är det sova och imorrn vid 12 kommer denna del vara över...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!