It's you there when I close my eyes and you in the morning



Har lagt ut den här videon en gång tidigare men nu gör jag det igen för att den är så himla fin. Älskar verkligen Gwens utseende och hela videon är så härlig. Låttexten är också så fin, låten kommer från hennes skiva Love Angel Music Baby. Håller på att fixa lite här i rummet och sånt, kom hem från Paul och "tog den långa vägen hem" och gick, älskar när man har så mkt energi och ork att man väljer att gå istället för att ta bussen. Inte ofta dock ;)

Idag åkte jag till skolan men det var visst ingen föreläsning, så surt =( Var med Paul i Tumba och fixade inför komvux och sen hemma hos honom där jag såg på älskade MTV skärpprogram som jag saknar så eftersom vårt tvbolag tagit bort MTV till förmån för en massa arabkanaler... Har inte så mkt att skriva men ville bara säga hej!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!