I want the truth, so this is you?


Stockholms skärgård <3

Skippade filmen idag, var bara på en föreläsning och sen hem. Men fan vad tiden går snabbt alltså. Kom hem straxt före 1 och har inte hunnit nåt. Men har gjort världens största framsteg, har ju inte hittat ett skit i databasarna till imorgon och började känna panik, så av nån anleding söker jag på samma ord men tar bort en bokstav och guess what? Lärarna har stavat ordet fucking fel och därför har jag fått upp fel grejer! Blir så jäkla sur alltså. Men nu har jag hittat massa iallafall, om mamma lyckas köpa bläck till skrivaren ska jag skriva ut och sen läsa igenom och analysera det där. Gahh. Håller också på att tanka The Message som jag missar nu, skönare att se den hemma nån kväll! Lyssnar på sköönaste låten med Chingy, så himla nice, Roll on em heter den. Gillar introt speciellt. Nej now back to not salah by salat och inte salah.

I know you're thinking this song is gonna be about
all the problems in my life, all my pain and sorrow
all the shit that I've been through this time I've been
living on this real fucked up earth,
Well I'm sorry to let you know that it ain't!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!