Fuck I can't let this kill me, let go. I need some more time to fix this.


Lyssnar på lite Blink 182. Just nu på Here's your letter, hörde nånstans att de skulle gå ihop och göra en skiva till i sommar, hoppas det. Jag gillar verkligen deras musik! Jag är mest av allt en hiphop och r'n'b tjej men jag gillar även punkrock eller vad man nu vill kalla det a la Blink. Jag gillar inte treble (heter det så? ljudtjejen som talar) så mycket som det ju finns mycket av i all sorts rock, däremot älskar jag basen i hiphop och reggeaton. Men iallafall kan låtarna vara riktigt sköna om man lyssnar på ett par bra högtalare som mina fina till datan eller mina lurar. Gillar också deras texter, man kan känna igen sig när man kanske har en bad day men också när man har en American Pie feeling, alltså inte just om pajen då men känslan som finns genom hela filmen! Soundtracket till AP är bland de bästa! Blink har med låtar där och dom har just den där collage känslan som är glad och superskön helt enkelt!

Och just rubriken då. Ibland känner man ju bara blää alltså. Jag (vi?) är nog rätt bra på att typ freaka med min egen hjärna och liksom göra illa sig själv genom att just inte let go, man upprepar dåliga saker för sig själv istället för att bara kunna släppa det och move on. Så är det ibland! Låter flummigt nu men ni kanske vet vad jag menar? Men då har jag min Good Charlotte (jaaa jaa jag älskar dem och tycker Joel är snygg, klaga inte) och låten Moving on samt mina fina ord;

Life Love Lust Trust Truth Faith Hope




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


elin

tack :)

otroligt fin header förresten.

2009-05-03 | 22:47:36
http://elinstenback.blogg.se/
EMELIE

ja de är de verkligen :(

2009-05-03 | 22:52:43
http://ewragne.blogg.se/
blixt

SV: ah låten är underbar!:)

2009-05-03 | 22:52:47
http://bflash.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!