Födelsedags kalas, 20 år tillsammans



Jag och Elliot firade 20 år tillsammans, vi slog ihop vårt släktfirande till idag =) Vi hade först middag som var olika spett och sånt, gott gott med tzatsiki! Sen var det ett stort fika bord som ni ser på bilden, chokladbollar, kladdkaka och en marängtårta. Gott gott men snacka om att man blev övermätt!



Där får ni se mina babys de godaste chokladbollarna någonsin som min mamma gör, love them men de görs bara ett par gånger per år så man får passa på att njuta! Sen fick jag en snygg jacka och ett linne av min moster i present också :)



Av min frisörmoster fick jag shampoo & balsam och en solskyddsfaktor som behövs inför resan. Av mormor & morfar fick jag Thailands grejer, olika små krämer jag ska ta med också, en neccessär, väska och sen en fin ram av moster. Och så pengar =) Det vart ett lyckat 1 års kalas och 19 års kalas :) Ska lägga mig straxt, har blivit såå trött!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

SV:tack så mycket.. grattis i efterskott =P =D

2009-05-14 | 11:33:51
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!