Ett år sen studenten



Shit alltså vad snabbt tiden går! Imorgon är det ett år sen jag tog studenten, det har flygit förbi. Tycker det är trist att ha gjort klart gymnasiet och tagit studenten redan för det var en så sjukt härlig dag och gymnasiet var så himla lätt! Jämfört med the real world haha. Fast högskolan är ju inte så himla svår heller och på sätt och vis är det mycket skönare; man har betydligt mer fri tid, kan plugga när man vill, man läser vad man vill, bara det man valt så det är ju roligt på ett helt annat sätt. Men det är också mycket mer up to you att se till att det går, i gymnasiet bara går det liksom. Jaja! Har lite dåligt med pluggmotivation nu som ni kanske misstänker. Islam tentan är nästa fredag, sista tentan på mitt första år på högskolan. Och när jag tänker efter, I kicked ass alltså mitt första år! Har fått 3 VG på tentor redan och resten har jag klarat :) Så jag kanske inte borde vara orolig, måste bara klara denna sista också. Det är rätt trist faktiskt, den tråkigaste religionen hittils, det är så mycket om olika rättskolor och hit och dit. Så trist att sitta och upprepa för sig själv, jag börjar bara tänka på annat och så finns det så mycket annat att göra också...

Men men. Ska fortsätta kämpa för att plugga sen ska jag köra ett riktigt hårt träningspass som kanske hjälper mig slappna av och sen plugga ännu mer! Men jag har kvar lite träningsvärk i benen och rumpan från i tisdags, det är så jobbigt just med benen men de blir väl starkare iallafall I guess... Nu får jag slita mig från bloggen och göra nåt vettigt!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


JENNY

tiden går snabbt, jag har ett år kvar...

2009-06-03 | 19:28:22
http://jennyfromsweden.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!