But why have the cake if it ain't got that sweet frostin?



Vad fint jag har det i mitt rum! Men tyvärr har jag en papperskorg uppe på byrån och anledningen stavas Elliot som välter ut papperskorgen och äter dess innehåll om man lämnar den på golvet. Som tur är den snygg iallafall! Älskar den, det var kärlek vid första ögonkastet och jag har haft den många år. Den kommer från en sidogata till drottninggatan där två roliga butiker ligger, Mique och Berry som den kommer ifrån. Syrran har en likadan fast i en miniatyrversion som är just gjort för skrivbordet för typ pennväss och sånt. Så söt :) Den där ljusstaken är ju också grymt söt tycker jag! Den köpte jag på Jysk för massa år sedan för typ 15 spänn, fynd!!

Ni kan vänta er flera liknande inlägg som handlar om t.ex. min papperskorg. Fotade massa i veckan när jag var uttråkad så... inlägg baserade på bilder, my favourite. Är grymt rastlös. Har pluggat och fixat pluggat och fixat. Så det är detta eller att sitta och stirra på skärmen på typ tradera alt. Talang men det blir nog att skriva för jag vill hålla igång fingrarna för att avsluta pluggdagen med att skriva världsbästa PM:et ju. Hoppas jag inte blir för trött bara. Upptäckte att det finns popcorn här, så kanske poppar lite och tar det till :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!