Ben & Jerry's smoothie



Blev sugen på att göra juice med jordgubbar men det blev en smoothie istället. Mjölk, frysta jordgubbar och sen hittade jag också Ben & Jerry's glassen Chocolate fudge brownie i frysen och mixade ner några skedar av det också. Blev jättegott :) Själva glassen tycker jag är för stark men jag fuskade och letade upp några brownie bitar i den och käkade haha. Gott blev det iallafall med smak av jordgubbar + lite chokladsmak.

Fick mina försenade födelsedagspresenter av mamma nu, 1000 kr + två små grejer som jag fotade men bilderna sög så jag bestämde mig för att vänta tills Paul kommer med nya kameran så får jag använda den och visa er då ;) Måste bara säga att jag är väldigt otaggad inför islam kursen nu, har försökt söka i någon jäkla hadid eller nåt databas som är totalt omöjlig! Alltså - seminarieplugget går - inte alls!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sabrina Tonårshäxan

HAHA, du är spom jag, letar också upp bitarna xD

2009-05-05 | 23:33:02
http://sabrina.nu




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!