Tell no one

Den här boken läste jag ut nu i fredags. Det var en grymt bra bok, så himla spännande! En sån bok som man kan ta fram för att bara läsa en sida ur och vara helt fast även om man inte hinner läsa mer. Boken handlar om en man vars fru blir mördad men efter 8 år får han anonyma mail som pekar på att hon är vid liv. Boken är gripande redan från början och språket är alldeles lovely! Läste boken på engelska och jag tycker det blir mycket bättre och mer intense liksom, när jag läste såg jag alltid allt framför mig som en riktig actionfilm eller engelsk deckare. Har tidigare lyssnat på en ljudbok av Harlan Coben som också var skitbra så jag ska definitivt läsa resten av hans böcker. Har bestämt mig för att Twilight böckerna ska läsas på engelska ;)

Har förresten inte hunnit uppdatera sen i onsdags som ni märkt. Har sovit hemma hos Paul och as you know hatar jag hans tangentbord, använder det dock nu. Har varit i skolan lite grann, chillat mkt, igår var jag på besök i ett hinduiskt tempel som var helt freeaky! De smörjde en staty med youghurt, banan, mjölk osv... ja ni hör! Efter det var jag ute i stan med Paul, hans kusin och vänner som är på besök från Paris. Det var en klubb som spelade typ tecno/electro/trance lr något sånt som jag hatar men annars var det kul... =) Skriver nog mer ikväll!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Visst finns det en Twilight film?...

Har du sett den isåfall? ;)

Och förresten, när ska du fixa klart min blogg dåe?=D <3

Jag är ivrig på att se resultatet; den kommer säkert bli jättebra!! =)

2009-03-14 | 18:00:49
http://danielaelisa.blogg.se/
raquelita

AKONDOM ellääää???



Nääh becky du måste fixa min header fort!

2009-03-14 | 22:09:39
http://raquelita.blogg.se/
sandra

hejsan jag har också sett filmen twilight den e faktiskt bra

2009-03-14 | 22:11:10
http://sandraluisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!