Red by Rebecca.

red

red - by sskrebecca on Polyvore.com

Såg en tjej på blogg.se som tipsade om den här sidan där man sätter ihop collage med kläder och prylar, jätteskoj och lätt :) Jag gjorde en som var väldigt mycket röd så jag bestämde mig för att den fick bli helt röd och så här blev det! Rött är min favoritfärg som ni kanske förstår ;) Skulle verkligen vilja ha ett par röda converse, och allt annat var också jättesnyggt!

Har annars precis blivit klar med att skriva in sammanfattningen jag skrev från Buddhismen boken samt skrivit ut den, ett arbete om skillnader och likheter mellan buddhism och hinduism samt några gamla tentor att öva på. Så nu är jag fri att bara börja plugga, läsa igenom mina papper och öva på tentorna. Tänkte sätta mig och kolla på Desperate housewives från i tisdags nu, tillsammans med plugg givetvis ;) Blir nog de 60 glosorna på sanskrit (?!!?!) och jag som kollar på Desperate housewives.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!