Effektiv dag



Idag har varit en väldigt effektiv dag, bland annat dammade jag uppe på mitt skåp där alla mjukisdjur sitter. Har en hel del ser jag nu men alla är speciella och det är inte många där jag skulle kunna tänka mig att slänga. Favoriten över alla andra är helt klart lilla Lurvo som sitter längst ut till vänster, mitt bästa gosedjur som jag fick när jag var 5, han har hängt med på mycket han!

Annars började jag dagen med att plugga hinduism, satt med boken och skrev ner det viktigaste, sen storstädade jag rummet, dammade dammsög, damm'piskade' sängen med en cool grej till dammsugaren (faktiskt ett infall efter att ha sett tanterna från Rent hus på nyhetsmorgon imorse...) Sen tränade jag 50 minuters kondition, helt utan pauser! annars brukar jag alltid behöva det men det gick bra men blev helt mör såklart... Sen har jag pluggat massa mer, gått igenom hela feta boken och precis skrivit klart det på datan och skrivit ut. Har även bakat våfflor o värmt marsmallows på spisen o ätit haha. Vet ni jag kände på mig imorse när jag satte mig o pluggade att detta skulle bli en bra dag, och idag fick jag veta att jag fått jobb! Så kul =) Nu är jag helt slut, ska sova nu =)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

GrattisGrattis! =)<3

KramKram från migmig! ;)

2009-03-19 | 16:51:49
http://danielaelisa.blogg.se/
sandra

vad kul att du fick jobb!

<3 grattis

2009-03-19 | 19:10:17
http://sandraluisa.blogg.se/
Michaela - Hockeyflickvän.

Hej gumman!

Allt bra med dig?

2009-03-19 | 20:14:32
http://hnavas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!