New Yorker och Desperate housewives



De här plaggen fick jag i dag i skärholmen. En tröja utan luva, behövligt då jag avskyr luvor på tröjor men ändå gillar själva looken på luvtröjorna om ni förstår ;) Den kommer från New Yorker (love) och kostade 99 kronor. Även ett par knälånga svarta shorts som jag har på bilden men orkade inte ta nån bättre bild ;) Sen ett par supersöta trosor därifrån som kostade 69, så fint med rosetten (fjärilen?!) där bak, mamma köpte likadana :) Hon köpte även en ascool bh som hörde till med jättesnygg rygg så man nog kan ha den till öppna ryggar till och med - och jag tycker att bh som syns där bak är det fulaste som finns ;) Sen blev det också en jacka som jag fastnade för, 319:- Den satt jättesnyggt på men det var svårt att fota, orkade inte försöka mig på att ta någon bättre bild så ;) På Willys köpte jag förresten ett 7pack med strumpor svarta där det står veckodagarna på varje, kostade 49 för alla - sjukt bra och ett sätt att inte blanda ihop alla svarta strumpor här hemma! Har precis sett klart på Desperate houswives för säsongen och jag säger bara shiiit. Älskar serien! Slutet var riktigt bra och lagom spännande liksom, man fick veta det man ville och sen en liten twist som gör att man längtar till nästa säsong, perfekt! Gjorde precis en apelsinjuice med jordgubbar, blåbär och hallon :) Tror jag ska göra en macka till det nu ciaoo!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!