Paradis or what?!

Det ar jattesegt att ladda upp bilder med betoning pa JATTE. Men det ar anda bilder jag vill visa fran idag! Ska forsoka hinna med tre bilder som igar de hann laddas pa en halvtimme. Idag var vi ute med en bat ratt liten vi var 20 pers pa baten typ. Vi akte ca 1 timme till en annan o och dar fick vi se sana dar faglar, sjolejon o sant. Sag aven en val som hoppade upp ur vattnet nar vi akte! Sen stannade baten dar o vi fick snorkla i klart klart vatten, jag gjorde det men vart mest skraj for fiskarna jag sag men det var anda coolt. Assa det var verkligen ett paradis dar, sant vackert vacker och sa blev det antligen sol. Underbart vackert stalle! Sen korde baten till en strand dar vi fick bada o vara i ca 1 timme. Sa himla vackert o helt tomt dessutom! Vi kom tillbaka vid 3 (klockan ar halv 8 nu) da duschade vi och fixade oss. Var ju helt salt av saltvattnet. Sen har vi gatt genom det lilla centrum som finns har o kollat i alla butiker med souverneris, de ar som i gamla stan typ finns bara sant. Kopte tva trojor till Elliot som e sa himla sota och lite andra presenter. Vill kopa en troja till mig ocksá, kanske imorrn. Imorgon skall vi aka ivag med en annan storre snabbare bat kl 8 pa morgonen till en o som ligger nastan tva timmar bort. Dar ska vi kolla pa massa andra djur och fa snorkla igen :)


Vackert stalle va?! Har ar jag pa baten som vi akte med och i vattnet dar snorklade vi och pa stranden langre in lag fullt fullt med sjolejon och solade sig ;)

Skitvacker strand dar vi stannade till! Jag badade lite och gick sen runt o njot av stranden. Det var 4 ar sen jag var pa en riktig sanstrand kom jag pa, love it!


Máste ocksa visa den har bilden som jag tog i gar nar vi var o kollade pa djuren bla de kanda galapagosskoldpaddorna som ar jattestora. Har ser ni anledningen till att de ar sa fa av dem o de typ haller pa ett do ut! De ar gay! Nar vi skulle kolla pa dem holl en pa att ja ni ser vad med en annan, o alla var killar. Den lat jattahogt, asacklig haha!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


glitterandbling

fina bilder! :)

2009-06-14 | 14:36:17
http://glitterandbling.blogg.se/
Anna

Åhhh vad avundsjuk man blir..men det är klart här ösrengnar det och är typ 4+ ute och det är ju också kul! Hälsa Paul och var rädd om dig.

Puss Anna

2009-06-14 | 20:28:02




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!