I otavalo


Ar nu i en annan stad som vi akte till i torsdags. Typ tva timmar fran quito och det ar har pauls mammas slakt bor. Vi bor hos hans mostrar. Har inte gjort sa mycket nu nar vi varit har. Har blivit lite dalig i magen av maten nu sa jag har inte velat ga ut haha. Stackars mig! Men idag kanner jag mig helt bra men jag vill inte ata nat har for jag ar radd for att bli dalig! Den dar bilden tog jag och Paul for nagra timmar sen nar vi var ute och gick en svang och kollade runt lite. Har inte alls tagit mycket bilder har...



Har stannade vi och tog lite bilder pa vágen hit. Vagarna ar helt sjuka det ar som den dar vad det nu heter i Norge trollstigen..? Fast vagarna ar samre, you see? Trafiken har ar heeelt fucked up. Tror inte det finns nagra regler, har bara sett ett fatal fartskyltar och jag tror nastan att det som galler ar att man kor sa snabbt man kan pa de daliga vagarna. Det finns typ overgangstallen som ar markerade pa marken men nobody gives a shit sa de ar totalt onodiga, fattar inte varfor de finns. Man far helt enkelt vanta och kuta over nar det ar fritt... Ska fora over bilder nu till harddisken for minneskortet ar fullt! Till anna; paul ska jobba typ tva veckor tror det var 30-31 men han var inte saker dar pa klockarvagen men han sa att du kanske kunde fraga dem nar det var ;) Puss o kram!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!