Here's a letter for you but the words get confused.



Mina ögon är för blöta för att göra epilogen rättvis
Jag orkar inga flera ord
Inga krafter för en vacker utgång



Är trött nu, har ju varit vaken sen 7 (ovanligt) men jag har knappt pluggat idag. Vet inte riktigt vad jag gjort sen jag kom hem. Umgåtts, packat, varit. Känns lagom bra. Imorgon blir det att plugga skitmycket för på torsdag är det fullt upp och på fredag skall jag bannemej gå och skriva en grym tenta så är det ur världen sen. Press press alltså när man inte vet hur det ska se ut och vad det blir för frågor, det är så brett! Svårt att veta men förhoppningsvis kan man klara sig genom att formulera några snygga flummiga funderingar... Tror jag ska lägga mig nu faktiskt och vakna superpigg imorgon bitti, träna och sen pluugga plugga plugga!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malin-Hockeyfruga

mycket pluggande nu för dig..hoppas de går bra!! ;)

2009-06-03 | 13:08:32
http://mysunshinestory.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!