det är ett timglas som bara rinner

Sitter och fixar naglarna, de blir skitsnygga! Men jag hatar att göra det för man måste ju liksom sitta still ända tills det torkat, trist, mina brukar alltid bli förstörda p.g.a. det. Har snott iden från Jessy eller Melli, minns inte vem, men jag gör fransk manikyr fast med silverlack istället för vitt, så snyggt! Dock har jag klippt av alla naglar nu inför resan så jag slipper hålla på så de är rätt korta... Annars har jag tränat, tränade benen och magen. Kommer vara sjukt jobbigt att inte kunna träna nu på 6 veckor för tro det eller ej så har jag blivit beroende av att göra det! Kommer säkert få ont i ryggen också om jag inte tränar. Har ju fått mina fina benmuskler och även magmuskler (fast dolt under lite fett haha) som jag kämpat för och dem vill jag inte förlora!!






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Vanadesse.

tack gumman! känmns skitskönt att tentorna e över =) så d e fint me mig. sj då? hur gick din tenta =)?

2009-06-06 | 13:57:53
http://vanadesse.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!