vackert smycke



Var en liten sväng på stan med syrran för hon ville kolla in Ur & Penns rea  (de har ju alltid rea!) och då fick jag (bad om) det här halsbandet av henne som kostade 30 kronor. Superfint med en liten spegel som är en riktig spegel på andra sidan. Passade perfekt till min outfit idag! Har varit ute och ätit middag på stan med mormor och nu sitter jag här med min efterlängtade Marabou, Sexo seguro och Photoshop. Första kvällen ensam på typ 2 månader. Är trött och slö men det blir Pitbull på högsta volym innan jag lägger mig!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia

Haha jag har också köpt det där halsbandet, det är superdupercooolt!!

2009-07-31 | 10:00:02
http://fiemma.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!