sitter och uppdaterar mig i bloggvarlden

Ar hemma hos Pauls kusin nu som har internet och sitter och chillar lite och kollar in alla bloggar. Klockan ar halv 8 pa kvallen och det ar en stor fotbollsmatch har nu sa de andra kollar pa den men inte jag ;) Klockan 11 ska vi aka ivag i en minibuss till kusten, till VARMEN! Vi ar 12 pers nagra av pauls slaktingar som skall aka pa en egen tour som vi kopt. Kommer fram imorgonbitti och sa ska vi vara tre dagar och tva natter dar, aka till olika strander, nat naturreservat, djungeln osv. Blir nog bra :) Idag har vi vart och kollat lite i "mall" har finns det manga riktiga "malls" som i usa, de finns inte sa mkt i sverige ju. Jag gillar verkligen dem mer an att ga inne i sjalva quitos centrum och alla sma butiker och sant dar man prutar och sant. Tycker inte om det, sa obekvamt, da foredrar jag att kopcentren aven om det ar dyrare. Har kopt varldens finaste lila klanning, tajt och med en stor grej typ som blommrosett whatever med dragkedjor fram och igar kopte jag en svart tajt klanning med kryss bak. Finns sa manga fina klanningar har! Har kopt 8 (!) par skor redan. De har kostat mellan 40 och 440 kr typ men de flesta har varit riktigt billiga bara ett par som kostade lite mer.

Vad kul att stinalee ska fa en bebis, laste ju det for nogra veckor sen men hade liksom missat nar hon avslojade det i bloggen sa blev helt chockad haha. Saknar anda mina bloggar lite grann :P ska fortsatta lasa nu!Hors efter kusten :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!