/jesso

förlåt att jag loggar in på din blogg Becky men jag har tagit bort min och mamma ville att jag skulle lägga in denna nytagna bild på Elliot för att bevisa att han är den sötaste pojken i världen!
tack för mig


Uppdatering fran rebecca: det ar ju inga tvivel om att han e den sotaste pojken i varlden :) Saknar verkligen min lilla bebis! Men om ungefar en och en halv vecka far jag traffa honom igen! Har varit tre dagar i varmen och kusten, verkligen inte tillrackligt lange men iallafall nat. Vi hade dock otur for det var moln typ hela tiden men anda riktigt varmt och skont. Vi vandrade i djungeln i geggamojja och vatten och skit det var jobbigt och ackligt men skitcoolt haha. Gick till ett vattenfall som var uttorkat sa det kom bara lite vatten men det var superharligt dar. I gar var vi och badade i havet och jag blev brand av en slags brannmanet men lang lang typ svans den slingrade sig runt bada mina ben och brande liksom bada hela laren fran och bak det gjorde sjukt ont alltsa och sen blev det varsta typ blasorna men efter en timme la dem sig sa det var ingen fara :) Akte hem igar eftermiddag tog typ 7 och en halv timme. En halsning till melli o jessi som overtygade mig om att jag inte skulle ha nagra problem med magen! Haha. Jag har haft problem typ hela tiden alltsa, inte sa att jag maste ligga inne men jag langtar sa efter toaletten hemma you have no idea..! Forsoker ringa till mamma har pa internetcafet men hon svarar inte... Ska snart in till stan och kolla pa en mobil jag kanske ska kopa :) Puss.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!