The other Boleyn girl



Den här filmen såg jag på igårkväll. En sann historia som utspelar sig på 1400-1500 talet i England och handlar om Kung Henry (vet inte vilken för att jag kan inte läsa såna där konstiga siffror :p) och hans kärlekshistorier med Boleyn systrarna. Filmen utspelar sig i riktigt vackra, spännande miljöer och jag var fast och helt inne i historien fast jag brukar bli rätt uttråkad av såna här filmer. Man blir ofta chockad av filmen, chockad av att männsikor kan vara så onda, att de kan vara så goda och vilken grym värld det var på den tiden, speciellt i kretsar där makten fanns. Filmen är definitivt värd att ses och fascineras av, speciellt i och med att den är sann.

Nu har jag varit vaken en timme och ska väl ta tag i dagens träning då. Har knappt tränat på två dagar och jag känner hur tränings'glädjen' rinner av en rätt snabbt så jag får ta tag i det nu.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

HAHA! din lustigkurre, där var du smart och roligt. KLOCKRENT helt enkelt!!!

2009-01-22 | 13:59:05
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!