Rinkeby bibliotek

Helgen går alltid så fort, nu är det måndag igen! Imorse gick jag upp kl 7 (bläää) och åka med Paul till Södertälje, han skulle till jobbet och jag hem. Kom hem vid 8 och sen åt jag frukost, tränade och så har jag mest suttit vid datan samt underhållt Elliot gnällspiken. Nu sitter jag och käkar överblivna chips och pepsi från i fredags... ska i och för sig äta lunch straxt men vill ändå passa på att trycka i mig lite :p Min moster berättade att pepsi max innehåller 0 points hos Viktväktarna, alltså kan det väl inte skada..? Inte vikten iallafall =)

Idag skulle jag egentligen jobbat men det kan jag inte eftersom att jag måste åka till Rinkeby på studiebesök på bibblan där. Det blir första och nog sista gången jag åker dit, det tar nästan 2 timmar från mig dit! Bläää:s Besöket är 15-17 så jag måste åka härifrån 13 och kommer hem sent... Har aldrig besökt de norra förorterna så nu får jag se om det ser ut som man tänkt sig haha :p


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!