Piercing och kyrkans barntimmar



Här är en bild på den nya piercingen, fotade den men sen la jag aldrig in bilderna på datan men nu har jag iallafall gjort det =) Svårt att få en bra bild så nästa gång ska jag nog fota piercingen innan jag satt i den. Höll upp den gamla piercingen för att kunna visa att den nya är mycket större ;) Å ingen infektion har jag fått, toppen =)

Annars har jag kämpat mig upp som vanligt, alltid trött, tränat ett fett jobbigt pass, hatar att bli svettig men det känns bra efteråt ;) Nu ska jag snart käka lunch och sen åka ut till Pershagen där jag ska besöka kapellet (kyrkan) och deras barngrupp och se vad det är för en verksamhet. Det är till min VFU som är denna vecka, ska undersöka vad det finns för ställen som påverkar barn och unga när det gäller religion. Är lite nervös, vet inte vem jag ska träffa o sånt men det ska ändå bli skoj. Sen är det direkt till jobbet så vi hörs kanske ikväll eller imorrn =)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


fanny

Yes, jag går i tumba :)

2009-01-29 | 13:11:55
http://blonds.blogg.se/
Sabine

fint :)

2009-01-29 | 18:00:22
http://enibas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!