Pappa's minneslåda



Städade lite uppe i min garderob och längst in har jag en necessär fylld med minnen av min pappa som dog 2006. Det är saker som jag la ner i jackfickorna när vi var och städade hans hus efteråt. Hans keps, glasögon och en huge handske haha :p Sen är det även en lapp som han skrivit, står inget viktigt men den har hans kråkhandstil på sig :) Och sen 2 saker som är typsikt för honom, som faktiskt får representera honom, lypsyl och snus - hans bästa vänner kan man säga :p Och bäst är nog de två parfymerna, båda GANT. När jag luktar på dem så får jag verkligen hans bild i huvudet, inte lika starkt nu som precis när jag fått dem men det luktar verkligen som honom! Den ena parfymen är helt full så jag tänkte faktiskt ge den till Paul nu, onödigt att den bara ligger där, har ju den lilla som också luktar o bara e lite kvar i så den får vara kvar som minne =) Sen har jag ju den fina bilden på pappa framme också, den är från när han var rätt ung... har inte många bilder på honom tyvärr. Finns så mkt jag skulle vilja berätta för pappa och som han kunde hjälpt mig med, men oh well. Vad ska man göra annat än att gå vidare? Det är iallafall trevligt att ha den här lilla minnessamlingen att kolla på ibland, nåt man har kvar liksom =)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


S

oh vackert.. jag sparar aldrig minnen, men nu försöker jag med en scraapbooking/fotoalbum.



sv: tack

2009-01-17 | 21:11:19
http://rosaspektakel.blogg.se/
Nightfall

Önskar jag visste vilken parfym min mamma använde, men jag var bara 13 när hon dog :(

2009-01-17 | 21:23:37
http://nightfalls.blogg.se/
Mimmi

svar: Ja, visst är de supersnygga! :)

2009-01-17 | 23:57:46
http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Vanadesse.

åh e d den med spegel o sånt i ^^? såg den!





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!