L'oreal färgar visst både hud och hår



Hittade en artikel om denna bild på den här sidan och tyckte det var rätt intressant att se! Det är en annons för L'oreal hårfärg ur Elle och visst är det inte bara hårfärgen som blivit ljusare utan huden har blivit rejält ljusare, Beyonce som annars är svart/mörkhyad är ju vit på denna bild! Fattar inte riktigt hur de kan överdriva såhär mycket, i och med att hon är så pass känd att alla vet att hon inte ser ut så. Och att hon tillåter det förstår jag inte, ok att det är massa retusch men ändra hudfärgen så pass radikalt? Sjukt!

Skulle gå och betala avgiften för körlektionerna som jag har skuld på men kontoret stänger visst 12 på fredagar :s Och jag hinner inte dra dit nu, så jag får ta det på måndag, hoppas dom inte klagar! Ska hursomhelst ta bussen om en timme och åka till St:Eriksplan och ha något berättarseminarium 14-17. Har precis käkat lunch, lite onödigt tidigt med tanke på att jag inte måste gå ännu, men men. Gammal o halvbränt tacokött med enbart gräddfil o ost för det fanns inga grönsaker. Hatar de här tiderna! Måste hemifrån vid 12 och kommer hem typ halv 7, alltså ingen som helst tid att käka! Å har inte råd att käka ute så... Oh well får se om jag drar hem efter det eller hem till paul, vi hörs!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


N E L L I





ohshit, vf så viit? :/



thanks!! :D

2009-01-30 | 15:59:55
http://n3lli.blogg.se/
Vanadesse.

Aa den bilden har jag sett förr. Verkligen hemskt! Hon ser ju sjuk ut!

S o f i e

gud va hemskt att de gör henne så pass mycket ljusare :S. okey en liten nyans men nu är hon ju nästan lika vit som jag ^^. haha.

2009-01-31 | 18:27:24
http://pictureperfect.blogg.se/
Dress Like a Princess

Hehe ja se där, dom färgar även hudfärgen numera :P

2009-02-01 | 10:18:05
http://dresslikeaprincess.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!