I'm so into you now



Jag säger God natt med den här låten som är en av mina favoriter! Räknar den också till min favoritkateogri 'ghetto lovesongs' :p Fabolous som är en bra rappare och som jag gillat sen hans Breathe som är en grymt bra låt. Fin video är det också. Gillar när han säger "How'd you like it if both our names had Jackson on the end?" Cute!

Läste att Blondinbella åkt ur Let's dance, kan ju hålla med om att hon inte var någe bra men ändå trist för jag tyckte det var kul att se henne... Nej nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs imorrn!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


malin

hellu :) trodde faktiskt inte hon skulle åka ut så tidigt men skönt att slippa hennes röst hihi! å dansen va väl kanske inte dne bästa :P natti

2009-01-23 | 23:45:33
http://mysunshinestory.blogg.se/
angelica

okej, du har supermysig bloggdesign nu förresten =)

2009-01-24 | 00:10:09
http://angelicajarleros.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!