Utmaning - Sju sanningar


Sanning nr 2

Jag har blivit utmanad av Michaela .

REGLER:
1. Länka till den om har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg. (om du kommer på sju)
4. Meddela dem så att de vet att de har en utmaning att hämta.

Sju sanningar om mig:
1. Jag är oerhört kräsen när det kommer till mat
2. Däremot är chips, cola och marabou det bästa jag vet (a)
3. Lyssnar mest på hiphop/reggeaton/r'n'b men jag ÄLSKAR Winnerbäck!
4. Jag har lätt för att bli sur, spec om jag är hungrig :p
5. Jag har aldrig fått mitt hjärta krossat utan hittat en prins
6. Jag är blyg och rodnar ofta!
7. Jag är lat och gillar mest att lata mig :p

Jag utmanar:
Raquel, Melli, Carolina kommer inte på fler!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!