Örhängen



Städade lite på hyllan där jag bland annat har örhängen och då passade jag på att fota dem för jag tänkte att det kunde vara kul att visa ;) 2 par guldiga örhängen har jag, de ena är små Bamboo jag fått av min moster och de andra är köpa i London på River Island. Som ni ser föredrar jag definitivt silver framför guld, mycket snyggare! De största örhängena där är köpta på Primark i London för 1 pund, billigt! Sen är det ett par små bamboo hjärtan och ett par stora. Sen har jag de supersöta princesskronorna jag köpt nånstans jag inte minns, och körsbären som är så lovely är från Cocoo.se. Resten av örhängena kommer från Ur & penn och de fick jag av lillsyrran i julklapp, utom de små rosa som jag snott från syrrans låda hehe..

Nu sitter jag och filar lite på min VFU uppgift som  jag skrev för två veckor sen, den känns bra och låter proffsig, kanske just för att jag fått vila från den ett tag nu ;) Den ska in på onsdag men jag tänkte skriva ut den och ha allt klart redan idag :) Denna vecka kommer vara superskön, har lektion imorgon och ons 10-12 och sen är jag ledig till nästa kurs som börjar på måndag därpå :) Nu är det snart english brunch med egg and bacon, tycker inte om det men det gör alla andra här så det får bli så ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela - Hockeyflickvän

Tack! Hade du en bra alla hjärtans dag?

2009-02-15 | 14:58:50
http://hnavas.blogg.se/
N E L L I

feta örhängen ;)'



thanks!

2009-02-15 | 19:56:06
http://n3lli.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!