MP05L



Hittade den här bilden hos en tjej från min gamla klass. Ser ni mig?

Dålig uppdatering men nu ska jag straxt iväg till skolan, känns skönt att de här 2 eget arbete veckorna är slut men ändå motigt att gå ut, jaja man blir väl aldrig nöjd. Har iallafall 2 föreläsningar 10-12 och 13-15 så det blir en relativt lång dag. Hoppas dem är intressanta och kan hjälpa mig i mitt arbete. Ciaoo!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

SV: Aah det är han hahaha

2009-02-09 | 14:25:31
AMAIA LAYLA

Haha GUD, jag minns den där bilden, Linnéa ser ju bara för rolig ut :D



Och tack för varningen, jag brukar gilla Depend men tror deras märken blir ganska genomskinliga rätt ofta, och jag vill ju ha ett jättematt nagellack :)

2009-02-09 | 16:03:12
http://amaialayla.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!