I love the Simpsons



Simpsons är verkligen det bästa programmet :) Älskar när det är på, det funkar alltid! Anyway, har kommit hem för en timme sen typ. Hade skola 10-12, sista seminariumet för denna delkurs och lämnade in min uppsats också, nu är jag ledig tills på måndag, skönt! Sen mötte jag mamma på stan och vi gick o åt, blev hamburgare med pommes och sen en halv bananbakelse på det... Nu ska jag fixa lite på rummet och göra 'dagens uppgift'. Sitter och lyssnar på Metropol typ 90,8 tror jag för att höra min gamla klasskompis som sänder live vardagar denna tid, men det är bara massa dålig musik hela tiden, vill ju höra henne :p Nu ska jag göra lite nytta!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!