Förkylningen har hunnit ikapp med mig

Nu har förkylningen som de flesta haft ett tag kommit ikapp med mig också, usch! Igår kände jag att halsen var lite öm när jag vaknade och det var kvar under dagen, annars brukar det alltid försvinna :( Och idag när jag vaknade var halsen ännu värre + att jag var täppt. När jag blir förkyld får jag mest bara skitont i halsen, hatar det! Sen känner jag mig också 'luddig' i huvudet, ögonen och näsan :s En vän i dessa tider är iallafall Strepsil halstabletter som innehåller antibakteriella grejer och även är bedövande, 1000 gånger bättre än vanliga Vicks eller nåt sånt.



Här får ni se vad jag fyndade på Second hand butiken som öppnar här där jag bor, 35 kr för denna top från only och den var så 'dyr' för att prislappen satt kvar, dock upptäckte jag små hål under armarna när jag kom hem men det är inget farligt ;) Såg en del annat fint där också men jag har inga cash utan denna fick jag av mamma, men nån gång ska jag dit igen =) Nu sitter jag och lyssnar lite på I am... Sasha fierce och har precis ätit lunch i form av english breakfast, är inte förtjust men Jamie är väl det så. Syrran har sminkat mina ögon så jag ser lite piggare ut, + att det blir som en testsminkning inför hur jag vill se ut om jag fotas en till gång av Petra ;)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mimmi

svar: hehe ja det finns många kakor som är riktigt goda :) Drömmar och ballerina är mums med!

2009-02-07 | 14:51:43
http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Sandra

haha mjo det kan man säga :)

2009-02-07 | 15:35:18
http://saandrup.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!