The house bunny



Har precis sett en rolig film med Anna Farris i huvudrollen, jag tycker hon är så himla rolig och söt. Älskar henne i The hot chick, en av mina favoritfilmer och så är hon ju med i Scary Movies också. I den här filmen spelar hon en Playboy bunny som bor i The Playboy Mansion men blir utsparkad. Kul film om man inte är en sån som mååste ha en story och mening för att se en film.

Annars har jag inte gjort mycket, målat naglarna, duschat och käkat lite mellis/lunch. Tror det blir en seg dag, har inga kuvert så det blir till att lämna den himla cv:n imorgon. Är så sjukt sugen på marabou nu. Jag har en stor sån i en låda undangömd för mig själv, öppnade den och tog några bitar igår men nu tror inte jag att jag kan hålla mig. Det är det som är farligt med att köpa hem och tro att man kan spara, yeah right!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!