Tänka säg att jag kunde gilla träning så mycket



Jag har verkligen aldrig hållt på med nån form av träning, kört lite situps och liknande i perioder men inget mer. Snarare fasat för gympalektionerna, i gymnasiet fick jag ju träna på gym vilket jag upptäckte var grymt kul! Dock var det inte så lätt att palla ta sig dit tiderna det var öppet osv så det blev inte mycket med det heller. Men nu på jullovet testade jag att träna till dvd:er från Iform och har fastnat helt! Kör en 30/45 minuters pass nästan varje dag och det känns så himla bra. Kommer aldrig bli supersmal och fit med tanke på att jag käkar skit, men jag njuter iallafall av att äta och av att träna med :p Bra kombo då det liksom jämnar ut sig lite grann... Iallafall to tha point, idag är jag ju sjuk o jobbig, gjorde ett pass för mage/rygg imorse som är lätt men jag har velat träna mer hela dagen, gärna nåt mer hårt eftersom jag vart så uttråkad men har inte kunnat för att jag är sjuk. Jobbigt :( När jag väl är frisk lär jag ju inte vilja det längre haha. Oh well kul att man har motivation iallafall :)

Anyways, har hållt på och kollat på en film nu "The women" rätt jobbig då det handlar om en man som är otrogen med en mkt yngre kvinna och jag tycker bara så synd om tjejen. Att killar ska vara såna svin alltså... Man får ju bara hålla tummarna för att något sånt aldrig händer en själv! Fruktansvärt är det! Hehe jaja ska inte bli alltför upset about a movie now. Tänkte lägga mig nu och vakna frisk imorgon!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!