Söta shorts... till träning var det ja!



Idag var jag i Skärholmen och hittade dessa söta shorts hos New Yorker, ska ha dem när jag tränar. Hade tänkt köpa ett par adidas lr liknande men dessa kostade bara 99:- så det är ju mycket bättre. Skönt att träna i så lite kläder som möjligt så man kan röra sig och inte blir svettig :) Linnet är från H&M då det var erbjudande om man handlade 3 saker och jag ändå skulle handla franstång och lösfransar (mina första!). Ja just det ja... Shortsen är till för att träna i. Men jag pallar verkligen inte idag.  Har inte kunnat träna varken lördag eller söndag då jag varit hos Paul vilket känns kasst men idag kom jag hem klockan 4 och sen har jag verkligen inte haft någon lust. Så jag tror jag häller upp ett glas Pepsi max istället och hårdtränar imorgon bitti =) Mkt bättre att träna på morgonen också!

I lördags jobbade vi också och så läste jag massa i en bok om Hinduismen som var till idag, så krångligt det är! Sån himla stor mångfald inom den 'religionen'. Igår var vi bara hemma, körde Wii och satt vi tv, köpte kladdkaka men hann bara äta en bit snyft.... Vill ha den nu! Och idag var jag i skolan och hade första föreläsningen om hinduismen. Japp det är vad som hänt =)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela - Hockeyflickvän.

Gott. Jo, det är bara fint. Har ni mycket i skolan?

2009-02-23 | 20:08:46
http://hnavas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!