Solbrillor med styrka

Gick ner till stan nu på förmiddagen och när jag var påväg hem såg jag en skylt hos Synsam som hade erbjudande på Solglasögon med styrka för 1700 kr så jag gick in och kollade vad det var, fick testa några brillor och hittade ett par som var helt ok. Sen fick jag gå till min andra optiker för att hämta pappret med mina styrkor och sen tillbaks och lämna det. Så jag beställde dem, det var inte helt säkert på att det fanns tillräckligt stora glas till dem men jag hoppas! Skulle vara så himla nice med ett par solbrillor jag kunde se bra i, då kunde jag slippa gå med glasögon ute. Nice nice =)

Har också lämnat in min cv på Konsum här vid mig... Förääälskade mig i ett par chinos och en jeansjacka på JC. Så dösnyggt! Testade det ihop med en randig tshirt och jag såg så himla somrig och segelbåtig ut haha :D 399:- för chinos och 599:- för jackan dock. Jag har lite shoppstopp nu och ser efter vad jag verkligen ska köpa. Men ett par chinos har jag velat ha länge så det blir det nog. Nu kan jag inte skriva mer för jag fryser så om händerna att dem är jättestela!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

får ta och göra det så fort jag får tid =)så fin bloggen din är =)

2009-02-20 | 20:50:20
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!