Religion and shit

Hinduism: This shit happened before.
Buddhism: When shit happens, is it really shit?
Islam: If shit happens, take a hostage.
Protestantism: Shit won't happen if I work harder.
Catholicism: If shit happens, I deserve it.
Jehova's Witness: Knock, knock, "Shit happens"
Judasim: Why does this shit always happen to me?
Rastafarianism: Let's smoke this shit!

Tycker den där är så himla himla rolig! Har klippt lite och bara tagit de 'största' religionerna. Very funny tycker jag och så representerar det ju faktiskt religionerna och vad de står för på något vis! This shit happened before är ju så skön! Och katolicismen och protestantismen (säger man så?) stämmer ju bra. Men, let's smoke this shit!

Jag är så nöjd över att jag valt att plugga religion, så himla kul är det. Just nu läser vi mest allmänt och en del etik och moral som kanske inte är så värst skoj men ändå är det rätt intressant och betydligt mer kul är det jag läst förra halvåret. Det gör att mitt arbete och framförallt min läsning går mycket snabbare så det känns jättebra :) Nu ska jag iväg till frisören och försöka bli fin i håret, har tvättat det och till och med kammat (vilket jag inte gör nu efter permanenten) för att vara fin haha larvigt att man gör det innan man kan går till frissan ;) Om det blir nån skillnad på håret får ni se det sen =)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!