Photoshoot



Imorgon ska jag och Raquel fotas av Petra som tidigare tagit den första bilden där på mig samt två av de jag har i headern. Platsen vi ska fota vid är vid Mariatorget och kring typ utsiktsplatsen där den andra bilden på mig är tagen av Maria. Det är en sån fin plats att den tål att återanvändas! Och så har jag inte så många bilder därifrån ändå. Raquel ville fotas av Petra men sen ville hon ha med sig mig och då föreslog jag att vi skulle göra det tillsammans istället, och ha samma looks fast det blir kontraster i våra färger. Ni får se resultatet sen! Ska upp tidigt imorgon för vi ska vara inne i stan vid 12. Innan dess ska jag hinna locka håret och sminka mig och åka hem till Raquel och fixa hennes hår med. Så jag ska straxt lägga mig. Vi hörs imorgon!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

Ja verkligen, ska bli jätte kul att träffa dig igen ;) Ser ut att bli grått, men det kan ju bli lite coolt också, bara det inte regnar. :)

2009-02-25 | 21:52:11
http://petrasphoto.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!