Onsdag

Jag har precis kommit hem och ätit frukost, sov hos baby igår och så tog jag bussen hit till Södertälje med honom i morse när han skulle börja jobba, var tvungen att åka hem innan skolan. Igår var vi i stan och Paul köpte lite kläder på rea. Idag har jag föreläsning 13-15, har inte hunnit läsa allt denna gång men ska försöka läsa lite nu på förmiddagen. Men först och främst ska jag träna och därefter göra mig i ordning. Ska försöka att inte tvätta håret förns ikväll så jag får spraya massa torrshampoo :p Det blir träning för benen idag, fattar inte jag tycker det är skitjobbigt med träningen men sen får jag ingen träningsvärk, är stretchen så bra?!

Everyone loves Shrek!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sabrina tonårshäxan

haha, jag får träningsverk bara jag går två m :(

2009-02-25 | 13:04:43
http://sabrina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!