Naive



Den här låten (fast i den aukustiska versionen) är min nya favoritlåt. Den är så sjukt bra! Texten och allt. Love it. Videon var ingen höjdare direkt men ändå... Har megaont i halsen :( Hatar verkligen det, känns som om man skär med kniv när jag sväljer... Hemskt men känner mig en aning piggare i huvudet iallafall.

Alltså mitt hår är så jäkla snyggt just nu tycker jag. Har haft det i toffs under natten och har fortfarande kvar den men några lockar hänger fram och är jättefina! Sa ju att det blir mkt snyggare när man sovit på det och det blivit lite mer ruffsigt och så. Får se hur det blir när jag släpper ut det också. Önskar att jag kunde ha så här jämt! Kan man permanenta sig såhär eller går det inte? Jaja idag ska jag hem till Paul, drar om en timme så jag hoppas jag hinner bli bättre innan dess, iallafall i huvudet...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


NELLI

Hoppas det blir bra med din hals.. vet hur det känns.. jävligt jobbigt ;o

2009-02-08 | 12:32:44
http://n3lli.blogg.se/
Sophie H

Tack :) det är superskönt med kort hår! :)

2009-02-08 | 14:14:30
http://sophieheino.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!