Jeans utan fickor is back?



Dessa jeans från VILA finns på Nelly.se och jag tycker faktiskt dom är snygga. Är dock väldigt fundersam över det här med att de inte har några fickor, är den modellen verkligen tillbaka? Har vi som använde såna jeans i 11-12 års ålder fortfarande kroppen för att göra det? Usch dem får mig att tänka på hemska jeans jag hade när jag var runt 11-12 "syrianjeans" då de var köpta i butiker inne på drottninggatan ägda av syrianer, fanns i massa färger och med världens blekning och en hemsk modell, vissa utan fickor... Men ändå tycker jag att dessa är fina, det är såklart svårt att säga hur de skulle se ut på mig, om det skulle se för 'vulgärt' ut utan fickor, eller är det så att fickorna förstorar rumpan? Hmmm är iallafall sugen på att köpa den 299:- bara. Har dock inga pengar nu så vi får se efter nästa lön om jag fortfarande gillar dem!

Har gjort ett träningspass, "effektiv förbränning" men den korta versionen på 35 min räcker gott för mig ;) överlevde och var inte nära döden under passet vilket känns bra! firar nu men en morot och vatten, haha det gör jag faktiskt men lite senare blir det kladdkaka som jag bakade igår, o ikväll är det nog the one and only chips och pepsi max wiiii. Haha känner mig av någon anledning som min knäppa sisterinlawtobe raquelita nu när jag skriver, tycker det låter som henne. Jaja nu måste jag, ja ni vet nog vad jag måste vid det här laget - plugga! skriva skriva klart klart min himla vfu pm/uppsats nån gång. Today is the day, wish me luck! (för typ fjärde gången men men...)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela & Hockeymålvakten

Här börjar snön faktist att regna bort, så det blir slask istället! :/ Usch, jag blev riktigt förkyld. Känner inte riktigt för att stå i ishallen hela kvällen. Händer det något skoj under helgen?

2009-02-06 | 14:15:12
http://hnavas.blogg.se/
felicia

snygga

2009-02-07 | 15:20:24
http://feliciaholmgren.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!