Cherry bikini



Sån himla söt bikini! Såg fler superfina på New Yorker också, prickiga i samma stil love it :) Men bikinis är ju inget jag använder särskilt ofta så det är inget jag tänker köpa. Har ju redan en snygg baddräkt, en orange & silver och en färgglad som är rätt nya =) Synd att Sverige inte har mer sol och sommar så man kan använda dem. Tänk vad härligt att bo där det alltid är sommar!

Vid halv 12 satte syrran in bakpotatis i ugnen till mig. Nu har jag precis käkat klart för typ 20 min sen! Den tog sån jäkla tid alltså! Över 2 timmar var den inne. Åt iallafall det med skagenröra, gillar egentligen inte potatis men man känner ju knappt smaken av den. Nu har jag precis plattat håret och det är flera år sen jag gjort det, gör aldrig det. Men det blir ju så grymt snyggt! Nästan så att jag förstår varför syrran och så många andra tjejer förstör sitt hår med plattången hela tiden. Man blir ju sugen, men men jag prioriterar nog fräsch och ickeslitet hår framför rakt och slitet. Har även läst en del i Hindusim boken men inte tillräckligt mycket. Ska försöka stänga av datan nu och läsa lite till.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela - Hockeyflickvän.

Vad är det för kurs? Vi åker till Hemsedal på Söndag och sedan börjar våran sex veckors praktik. Så det är inte så långt kvar på terminen efter det.

2009-02-24 | 16:37:38
http://hnavas.blogg.se/
Mimmi

åh vilken söt! Den skulle inte vara helt fel att ha på sig i sommar! :)

svar: Ja visst är snö fint när de ligger vitt och så, men tyvärr händer de sällan här i stan. Bara en massa slask direkt :/

2009-02-24 | 18:20:25
http://bubbelsnubbel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!