I'm telling you, go get on with your life Stop acting like you're givin up


En rätt stor förbättring på the looks har pojkarna gjort! Och blivit män minsann.

I morse vid 6 var jag påväg upp och klädde på mig för att åka med Paul när han skulle till jobbet men han sa åt mig att lägga mig igen och sova vidare, och motvilligt gjorde jag det i och med att jag var så trött (ville ändå hem tidigt) men somnade gjorde jag ju snabbt ändå ;) Drömde om att jag var på nån konsert i en park och sen var Backstreet boys där och det var nästan inget folk där så jag gick nära och sen efteråt bad jag Brian (som var syrrans favo) att få ta en bild till honom och sprang runt o skrek att få en kamera medan han lutade sig mot mig o hängde med. Sen försökte jag hitta de andra snubbarna för att fota med dem med eftersom Brian inte är min favorit, men sen tog drömmen slut :p Fick iallafall mig att tänka på Backstreet boys och nu sitter jag och pluggar och lyssnar på Millenium skivan och Black & Blue och blir helt inlove med låtarna, så fina ju. Jag älskar pop, plastmusik kan man kalla det om man vill men jag gillar det, speciellt pojkband som Bsb! Synd att det inte finns kvar längre.

Am I original? (Yeah) Am I the only one? (Yeah)
Am I sexual? (Yeah) Am I everything you need You better rock your body now





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

Nej vilken härlig dröm. Love them ;). Brian har alltid varit min favorit, han är ju för go ;) Synd att det bara var en dröm då :)

2009-02-06 | 15:39:52
http://thecrapshack.blogg.se/
AMAIA LAYLA

Tack! Och MEGATACK för bilden på BSB, nu vet jag vad jag ska lyssna på! Hade SpiceGirlskväll häromdagen men det känns lite tjatigt nu :D

2009-02-06 | 16:11:52
http://amaialayla.blogg.se/
Melowna

Tack så mycket =)Jag är glad över att vara hemma igen... Vi ses väl snart!

2009-02-06 | 18:15:49
http://melowna.blogg.se/
N E L L I

wow, de har ju........blivit män, ja :O skulle aldrig tro att de var backstreet boys grabbarna ;o



2009-02-06 | 20:19:35
http://n3lli.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!