tid att andas

Nu är det äntligen jullov! jäkla skönt. Idag var sista jobbdagen julbordet, ingen mer skola på tre veckor (lite hemma plugg but what the hell)  och bäst av allt klarade min uppkörning idag på första försöket och nu har jag KÖRKORT =D Så himla nice! Åkte ut på min första ride med körkortet idag med, åkte och klippte mig hos moster och sen direkt till jobbet som jag kom hem från för ett tag sen. Fett nice att jag har körkort nu, vilken frihet! Och tänka sig att för två veckor sen körde jag inte alls särskilt bra, intensivkurs is the shit. Nu ska jag snart sova, är sjukt trött efter en lång dag med mycket action som började redan halv 7 imorse. Efter två sjukt intensiva veckor är det iallafall ledighet som gäller, sååå skönt!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Tjoho Yippi och Hurra su är så in i helvetes BRA!!!!!

2009-12-19 | 11:03:37




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!