Now I see your face drop I told you not to leave me alone

 

Facebook bild vs blogg bild. Till bloggen kan man göra vad man vill med bilderna och t.ex. överdriva kontraster och ljushet. Lite fjortis aktigt kanske men jag gillar ändå såna överdrivna bilder. Alla blir snyggare med lite för mycket ljus i fejjan! En störande sak är när folk lägger upp en profilbild på sig på t.ex. facebook och sen skriver "fuul jag vet" eller "inte så fin men". Hallå?! Varför lägga upp en bild på dig själv du tycker är ful? Om man lägger upp en bild är det ju för att man gillar den. Men det sämsta då är att en bild jag gillar och tycker är fin nu, kommer jag säkert "se" som ful senare. Så har det varit med typ alla bilder jag tidigare haft! Efter ett tag har jag insett att jag inte alls tycker den är fin och tänker, hur kunde jag lägga ut den?! Men that's life. Är precis hemma från jobbet, börjar igen kl 10. Innan dess körning. It's a hard life. (Spelade Jay-Z på jobbet idag följt av 80's hiphop, så lovely men sen kom vinterlandet tillbaka...)

 

Ny bra låt med min favorit Sean Kingston, tycker faktiskt han är grym!

And now I see your face drop 
I told you not to leave me alone
Now that I got my own I see your face drop
I told you not to count me out



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!