Julafton

Blir så himla less alltså. Det verkar som att vår familj skaffat sig en ny jultradition. Förra året började syrran spy direkt efter julklappsutdelningen och jag mitt i natten. Nu har ju syrran släpat hem ytterliggare än magsjuka som hon blev sjuk i söndags och i natt vaknade Jamie och har spytt hela natten. Så det blir ingen god jul för honom direkt han ligger i sängen bara. Och jag räknar ju själv med att få det ikväll precis som förra året. Man tappar ju helt lusten med julmat och sånt när man tänker på det och när Jamie ligger helt uslagen... Så jäkla typiskt. Varför kunde det inte vänta till efter jul... :( Ska iallafall försöka få en god jul så länge. Har lekt med sötis Elliot som är ute i snön nu och bett om pannkakor till lunch istället för gröt så snart blir det käk. Hoppas alla ni får en god jul iallafall =)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

God jul! :) <3 Hoppas du inte får magsjukan :P Kramar

2009-12-24 | 13:35:45
MELLO

Först vill jag säga God Jul till dig och din familj och jag hoppas att du inte blir magsjuk.



Sen är jag väldigt nyfiken över vad fick du i julklapp =) Sätt ut lite bilder om det inte är för jobbigt. =D



Apropå skorna alltså jag ville använda dem idag men det går inte med snöstormen. Snacka om besviken ...

2009-12-25 | 14:07:55
http://melowna.blogg.se/
MELLO

Haha när va gullig. Han tänkte säkert vad fulingen var ahahaha =)

2009-12-25 | 15:07:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!